середа, 30 березня 2016 р.

різдвяне містечко

кінець березня, а у мене тільки зараз дійшли руки вишити подарований на Новий рік  наборчик
не знаю як сам наборчик, але дизайн досить старенький - 20 років!
я вже трохи відшивала набори Мілл Хіллу, але вони всі були хрестик, бісер і трохи беку, а тут якраз хрестика і не було
набор було шити цікаво, хоча виявилося, що у схемі є суттєві помилки, і якщо частина, після погляду на обкладинку, одразу кидалася в очі і виправлялася, то частина, на жаль, була виявлена аж на етапі беку, але мені моє містечко подобається і таким :)

8 коментарів:

  1. Оксана, очень уютная улочка получилась!

    ВідповістиВидалити
  2. Оксана, краса! Передбачаю смакування від розгляду :)

    ВідповістиВидалити
  3. Красу бачу, помилки - ні :)

    З днем народження, Оксаночко! Зичу тобі всього найкращого, міцного здоров"я та миру :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую за привітання
      от і добре, що помилки бачу тільки я :)

      Видалити