середу, 13 травня 2015 р.

сонячне диво

декілька днів тому закінчила вишивати якравими сонячними барвами французьку крихітку (не зраджуємо французам :) ) і як завжди не собі :)
вона така позитивна, побігала по участку з фотоапаратом, подивувала трохи мешканців
але на жаль на жодному фото не передано справжній відтінок льону :(
використано 222 перміновський льон 32-го каунту (і чому на нього нарікають? мені він дуже подобається)
а ще у мене нескромне запитання - хто в Україні може продати трішки білого льону 28-го каунту? або помінятися на такий самий кусочок 32-го білого чи якогось іншого відтінку з наявних? потрібен клаптик розміром 15 на 25 см, для відшиву такої цяцьки
але в наборі йде аїда :( 

13 коментарів:

  1. Яка гарна біскорню від Фабі, сонячна. Комусь повезе :) А я так і не навчилась крутити оті милі розочки :( вони в мене якісь неохайні виходять.
    Пішла подивилася і виявилося що в мене зовсім нема білого льону, усі кольорові, я в шоці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. у мене трохи краща ситуація, світлі відтінки є, але всі 32-го, а тут же використовуються готові пелюстки розроблені для 14 (28)

      мені здається, що павучки дуже легкі, от рококко це мука :)

      Видалити
  2. Тобі потрібен лише льон, не підійде лінда 27?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я колись шила біскорню на лінді - погано тримала форму, я балувана трохи :)

      Видалити
  3. Яка соняна крихітка!
    Сама не шила на пермінівському льоні, але чула, що його не люблять за товщину і дірчатість.

    Білий 28-й маю, але він (чи тільки ця партія, чи відтепер - бо брала два відрізі у різних точках) став більш рідким, ніж раніше. Якщо тебе це не стримує, то можу віддати клаптик.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. товщину? я чула нарікання на те, що він цупкий, але мені в ньому це подобається :) але я схиблена - мені і бумажка мілхіловська подобається, хоча багато хто заміняє її на тканину
      стосовно дірчатості - якщо не встигну відправити до наступної зустрічі то сама оціниш на готовому виробі, звичайна дірчатість

      моя ти рятівниця! мене це не стримує

      Видалити
    2. Не рятівниця ((( Я забула, що в мене запаси не білого, а молочного (((

      Видалити
    3. нічого не знаю - нам і молочний підійде :)

      Видалити
  4. Привіт :) Як ми з тобою синхронно з фабі появилися? :)
    В мене також є такий наборчик Алий мак, і також з аїдою, чомусь я не догадалась аїду на льон замінити, тепер і я буду його шукати, в мене все 32 та 36 каунт :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. от і в мене майже все 32, трішки 36, і лише один 28 - темний сіро-коричневий, колір звісно гарний, але не для цієї біскорню :)

      Видалити